The ephemeral nature of wording effects.
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
Altered evoked responses for motor-related words in children with upper limb motor impairments
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
El Trabajo Fin de Grado: variables predictoras de la satisfacción y la nota en una muestra de alumnado de los Grados en Maestro en Educación Infantil y Primaria
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
Los resultados que obtiene el alumnado al realizar el Trabajo Fin de Grado (TFG) responden a una serie de factores, entre los que se encuentran algunos ligados a las características personales del individuo. El objetivo del presente estudio es analizar la influencia de varios de estos factores, tales como la autoeficacia, la motivación y el […]
Identifying teachers’ strengths to face COVID-19: narratives from across the globe
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
An empirical study of students and teaching staff’s digital competence in Western China: Based on a case study of gansu agricultural university
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
The impact of gender and years of teaching experience on college teachers’ digital competence: an empirical study on teachers in gansu agricultural university
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
Assessment of metacognition in aviation pilot students during simulated flight training of a demanding maneuver
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
Estudio de los factores de riesgo en menores infractores para el diseño de intervención social
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
Seven methods to determine the dimensionality of tests: application to the General Self-Effi cacy Scale in twenty-six countries
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)
Correlación entre cuatro escalas de estilos de aprendizaje y rendimiento académico
![](https://inico.usal.es/wp-content/uploads/2019/12/1015-1024x604.jpg)